Eroare de înscriere 8018000a : Cele mai bune modalități de a o remedia

Configurare noua (How To)

Situatie

Următorii sunt câțiva dintre factorii noti care pot cauza eroarea:

  • Un alt utilizator a înregistrat dispozitivul în Intune – Pentru a înregistra un dispozitiv, acesta trebuie să fie înregistrat pentru prima dată. Dacă un alt utilizator a înregistrat deja dispozitivul în Intune sau s-a alăturat dispozitivului la Azure AD, acesta poate afișa mesajul de eroare 8018000a Dispozitivul este deja înscris.
  • Probleme de permisiuni  – Puteți întâlni eroarea din cauza configurațiilor de permisiuni care împiedică înregistrarea dispozitivului în Intune. Poate face ca Enterprise să nu acceseze serverul Intune Admin.
  • Licență Intune nevalidă – Înainte de a solicita și de a accesa serviciile Intune, aveți nevoie de o licență curentă și în funcțiune pentru a o valida. Deci, a avea un certificat de licență Intune nevalid va cauza probleme cu înregistrarea dispozitivului.
Cum pot remedia eroarea de înregistrare 8018000a?

Înainte de a încerca orice pași avansati de depanare, parcurgeți următoarele verificări preliminare:

  • Verificați că dispozitivul nu se află în portalul dvs. Intune .
  • Verificați dacă computerul nu este conectat, rulând acest lucru în comanda elevată: dsregcmd /status.

Dacă nu puteți rezolva eroarea, continuați cu soluțiile de mai jos:

1. Ștergeți toate GUID-urile din Registrul de înscriere
    1. Apăsați tastele WindowsR pentru a deschide fereastra Run , introduceți regedit și apăsați Enter pentru a deschide Editorul de registry.
    2. Copiați și inserați următoarea cale și apăsați Enter:
    3. Ștergeți toate GUID-urile din această secțiune, cu excepția Context, Ownership, Status și ValidNodePaths.

Acest proces vă va asigura că eliminați toate urmele Azure ADjoin în curs și, ca atare, vă asigurați că eroarea este remediată.

Modificarea registrului vă permite să rezolvați problemele de configurare care provoacă eroarea 8018000a în Microsoft Intune/Endpoint Windows Enrollments.

  2. Eliminați celălalt cont de serviciu sau școală

  1. Faceți click stânga pe butonul Start, faceți click pe Profilul de utilizator și deconectați-vă de la contul dvs.
  2. Apoi, conectați-vă utilizând celălalt cont de administrator care s-a înscris sau s-a alăturat dispozitivului
  3. Faceți click stânga pe butonul Start, faceți click pe Setări și alegeți Conturi
  4. Acum, faceți click pe Acces la serviciu și faceți click pe Deconectare pentru contul înscris
  5. Repetați pașii 1 și 2 pentru a vă reconecta la contul dvs. pe Windows și navigați la Work Access
  6. Apoi, faceți click pe Alăturați-vă pentru a vă înscrie dispozitivul
  7. Așteptați confirmarea și faceți click pe Terminare.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?