Situatie
În Acrobat, combinarea mai multor fișiere în format PDF generează eroare – “Acrobat nu a reușit să se conecteze la un server DDE”.
Backup
Se recomandă să faceți o copie de rezervă a registrului Windows înainte de a efectua modificări
Solutie
Pasi de urmat
- Deschideți Editorul de registri Windows:
- Faceți clic pe Start > Executare .
- Tastați Regedit în câmpul Deschidere și apoi faceți clic pe OK .
- Navigați la următoarea cheie de registry: HKEY_CLASSES_ROOTacrobatshellopenddeexecapplication
- Faceți o copie de rezervă: Faceți clic dreapta pe tasta aplicație și exportați-o pe desktop.
- Schimbați cheia ” AcroviewA18″ la ” AcroviewR18″ .
(Aici, valoarea A și R depinde de versiunea instalată de Acrobat. De exemplu, pentru Acrobat 2018, valoarea va fi A18 .)
- Închideți editorul de registri și Acrobat.
Relansați Acrobat și vedeți dacă problema a fost rezolvată. Dacă nu, încercați următoarea soluție.
- Verificați dacă este instalat un program antivirus pe computer.
- Dacă da, dezactivați programul. Verificați dacă problema a fost rezolvată.
- Actualizați Acrobat la ultima versiune și verificați dacă problema a fost rezolvată.
Pentru a actualiza automat de la Acrobat, alegeți Ajutor > Verificați pentru actualizări . Urmați pașii din fereastra Updater pentru a descărca și instala cele mai recente actualizări.