Situatie
Avem mai mulți utilizatori care se confruntă cu fereastra de parole / acreditări dispărute. Sistemul are nevoie de parola care trebuie introdusă. Faceți clic pe opțiunea “Aveți nevoie de parolă” (panglică sau bara de activități) și Outlook lansează foarte scurt o fereastră pop-up care ar permite, în mod normal, introducerea acreditărilor, dar dispare.
Simptome
Utilizarea cheii de registry pentru a dezactiva ADAL pe WAM forțează Office să utilizeze implementarea construită a Bibliotecii de autentificare Active Directory (ADAL) în loc să utilizeze ADAL pe WAM. Aș folosi cheia Reg pentru a testa și a confirma dacă aceasta este problema sau nu. Mai mult timp după ce remedierea va apărea, ar trebui să eliminați cheia de registry.
Solutie
Registrul cheie:
[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice16.0CommonIdentity] “DisableADALatopWAMOverride”=dword:00000001”
- Start> Run> regedit
navigați la calea fișierului din partea stângă a ecranului pentru HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Office 16.0 Common Identity - În locația de mai sus, faceți clic pe spațiul alb din partea dreaptă (sau pe filele de sus Edit> New), selectați DWORD (32 biți).
- Dați numele exact “DisableADALatopWAMOverride”
- Faceți dublu clic (sau dați clic dreapta> Modificați) din DisableADALatopWAMOverride și modificați valoarea la 1
- Reporniți Outlook
Leave A Comment?