Fereastra Outlook Password dispare

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Avem mai mulți utilizatori care se confruntă cu fereastra de parole / acreditări dispărute. Sistemul are nevoie de parola care trebuie introdusă. Faceți clic pe opțiunea “Aveți nevoie de parolă” (panglică sau bara de activități) și Outlook lansează foarte scurt o fereastră pop-up care ar permite, în mod normal, introducerea acreditărilor, dar dispare.

Simptome

Utilizarea cheii de registry pentru a dezactiva ADAL pe WAM forțează Office să utilizeze implementarea construită a Bibliotecii de autentificare Active Directory (ADAL) în loc să utilizeze ADAL pe WAM. Aș folosi cheia Reg pentru a testa și a confirma dacă aceasta este problema sau nu. Mai mult timp după ce remedierea va apărea, ar trebui să eliminați cheia de registry.

Solutie

Registrul cheie:

[HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice16.0CommonIdentity] “DisableADALatopWAMOverride”=dword:00000001”

  • Start> Run> regedit
    navigați la calea fișierului din partea stângă a ecranului pentru HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Office 16.0 Common Identity
  • În locația de mai sus, faceți clic pe spațiul alb din partea dreaptă (sau pe filele de sus Edit> New), selectați DWORD (32 biți).
  • Dați numele exact “DisableADALatopWAMOverride”
  • Faceți dublu clic (sau dați clic dreapta> Modificați) din DisableADALatopWAMOverride și modificați valoarea la 1
  • Reporniți Outlook

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 18 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?