Situatie
eM Client e un client destul de popular de email compatibil cu sistemul de operare Windows. Uneori, utilizatorii întâmpină dificultați cu afișarea imaginilor în eM Client. De regulă, majoritatea aplicațiilor de mail blochează afișarea imaginilor care provin din surse necunoscute pentru protecția utilizatorului, dar uneori imaginile sunt blocate și de la un expediator cunoscut.
Simptome
Pentru a rezolva această problemă, verifică setările clientului de mail pentru a fi sigur că acesta permite afișarea imaginilor.
- Pornește eM Client
- Click pe Menu.
- Du-te la Tools și selectează Setări.
- Din panoul din stânga, mărește tab-ul Mail.
- Selectează tab-ul Privacy.
- Sub secțiunea Unsafe Content, verifică opțiunea Display Unsafe Content from People In Your Contact List.
- Click pe OK pentru a salva schimbările
Pentru versiunea mai veche de eM Client
- Pornește eM Client
- Click pe Tools și selectează Settings.
- Din panoul din stânga, selectează tab-ul Read.
- Din panoul din dreaptă, scrool în jos la secțiunea Unsafe Content.
- Verifică opțiunea Display Unsafe Content from People In Your Contact List.
- Click pe Apply pentru a salva setările.
- Ieși și repornește clientul eM.
Leave A Comment?