Situatie
De foarte multe ori ne-am întâlnit cu situația în care la clienți au dispărut foldere cu email-uri. Pentru a identifica dacă problema este din client-ul de email sau din server se va proceda în felul următor:
Solutie
Pasi de urmat
Din clientul de email Outlook se va face click dreapta pe INBOX după care IMAP FOLDER după care apăsăm Query.
În această imagine se observa cum folder-ul FOLDER DISPARUT nu este afișat cu celelalte foldere ( nu apare acel plic in stanga, asta înseamă că nu este subscribe ).
Se va selecta folder-ul care ne lipsea ( în cazul nostru FOLDER DISPARUT ) și se va face click pe SUBSCRIBE (buton aflat în partea dreaptă) după care OK.
În acest moment folder-ul Folder Disparut apare alături de celelalte foldere.
Dacă în IMAP Folders nu apare folder-ul nostrum trebuie să ne conectam în webmail și ne uitam în SETĂRI PERSONALE > DOSARE
După cum vedeți în imaginea de mai jos, folder-ul FOLDER PERSONAL nu este bifat, trebuie bifat .
În cazul în care folder-ul FOLDER PERSONAL nu apare în clientul de email după ce am bifat FOLDER PERSONAL, se vor face și pașii de la Pasul 1.
Dacă folder-ul nu există nici în Webmail înseamnă că a fost sters de către utilizator.
Leave A Comment?