Gestionarea mesajelor de e-mail utilizând reguli pentru Office 365 Outlook 2019,2016,2013,2010,2007

Configurare noua (How To)

Situatie

Regulile vă permit să mutați, să semnalizați și să răspundeți la mesaje de e-mail în mod automat. De asemenea, puteți utiliza regulile pentru a reda sunete, a muta mesajele în fișiere sau pentru a afișa avertizări pentru elemente noi.

Regula cea mai simplă și creată cel mai des este cea care vă permite să mutați un element de la un anumit expeditor sau cu anumite cuvinte în linia de subiect în alt folder. Puteți să creați această regulă direct dintr-un mesaj pe care le-ați primit deja.

Solutie

Pasi de urmat

Faceți clic dreapta pe un mesaj din inbox sau un alt fișier de e-mail și selectați Reguli

Selectați una dintre opțiuni. Outlook sugerează în mod automat crearea unei reguli pe baza expeditorului și destinatarilor. Pentru a vedea mai multe opțiuni, selectați Creare regulă

În caseta de dialog Creare regulă , selectați una sau mai multe dintre primele trei casete de selectare

În secțiunea efectuați următoarele , dacă doriți ca regula să mute un mesaj într-un fișier, selectați Mutare element în folderul , apoi selectați fișierul din caseta de dialog Selectare Folder care apare, și apoi faceți clic pe OK

Faceți clic pe OK pentru a salva regula.

Notă: Dacă doriți să rulați regula pentru mesajele pe care le-ați primit deja, bifați caseta care apare pentru dialog de confirmare , apoi clic pe OK

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(13 din 31 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?