Imprimanta de retea nu scaneaza folosind un driver Twain

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Motivele pentru care imprimanta de retea nu scaneaza pot fi multe. Una dintre cauze poate fi antivirusul Kaspersky care blocheaza portul pe care il foloseste imprimanta pentru a scana. In cazul nostru portul 5000.

Solutie

Pasi de urmat

1. Pentru a remedia situatia se deschide Kaspersky apoi butonul Settings.

1 Kaspersky Settings

2. In meniul Settings se da click pe folderul galben.

2 Kaspersky

3. Se da click pe Network > Proxy Server and Network Traffic Control Settings.

Si mai departe pe Monitor selected ports only.

3 Kaspersky Proxy Server

4. In lista se cauta Yahoo! Port 5000 si se debifeaza.

Apoi click OK si Apply.

4 Kaspersky Port 5000

Acum ar trebui sa se poata scana. Daca nu , se da un restart la statie si se incearca din nou

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(17 din 41 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?