Situatie
Solutie
Pasi de urmat
Actualizați driverele USB
Dacă imprimanta dvs. funcționează pe un alt computer, este posibil ca driverele USB să reprezinte problema. Pentru a actualiza driverele:
Apăsați tasta de siglă Windows + R pentru a deschide caseta de dialog Executare.
Introduceți devmgmt.msc în caseta de dialog Executare, apoi apăsați Enter. Dacă vi se solicită o parolă de administrator sau o confirmare, tastați parola sau faceți clic pe Permiteți
În Device Manager (Manager dispozitive), extindeți controlorii Universal Serial Bus
Găsiți driverul portului USB (de obicei cu chipset-ul și / sau controlerul). Ignorați driverele cu nume ca spațiul de stocare în masă, USB generic etc.
Faceți clic dreapta pe driver-ul USB și faceți clic pe software-ul de actualizare a driverului
În fereastra care urmează, alegeți opțiunea “Căutați automat drivere actualizate” (conectați la internet pentru cea mai recentă versiune a driverelor).
Permiteți finalizarea procesului și faceți clic pe OK
Dacă aveți un USB 3.0, găsiți driverele online și le instalați. Pentru utilizatorii ASUS, puteți găsi aici driverul Fresco USB3.0 (versiunea V3.0.108.16 sau mai nou). Instalați driverele și reporniți PC-ul.
Dacă portul USB 3.0 (albastru) afișează încă această eroare, puteți încerca porturile USB 2.0 (negru).
Reporniți serviciul bobinei imprimantei și ștergeți sarcinile de imprimare
Repornirea serviciului de bobină a imprimantei după ștergerea sarcinilor în așteptare poate duce la reluarea lucrărilor.
1.Apăsați Windows / Tasta de Start + R pentru a deschide fereastra Run
2.Introduceți “services.msc” la promptul care va deschide fereastra Services
3.Derulați în jos lista alfabetică din panoul din fereastra din dreapta până când ajungeți la intrarea cu numele “Print Spooler”
4.Faceți clic dreapta pe această intrare, apoi selectați oprirea. Acest lucru va opri calculatorul executând procesul care vă ține coada de imprimare.
5.Lăsând fereastra deschisă pentru moment, dați din nou clic pe “Start”, apoi faceți clic pe “Computerul meu” pentru a deschide o fereastră Windows Explorer.
Am oprit serviciul de coadă, acum trebuie să ștergem gemul care este deja acolo. Pentru a face acest lucru, navigăm la dosarul de tipărire de tip spool, care se ascunde în dosarele Windows. De obicei Windows este instalat pe discul C: drive local.
Calea obișnuită pentru dosarul “spool” este C: WINDOWS system32 spool PRINTERS, dar a ta poate fi puțin diferită. Windows vă poate avertiza că sunteți pe punctul de a vizualiza fișierele de sistem, dar faceți clic pe “Vizualizare fișiere oricum.
Ștergeți fiecare fișier din acest dosar pentru a goli coada de imprimare blocată apăsând tastele “ctrl” și “a” va selecta toate fișierele și apoi puteți apăsa “șterge”). Închideți fereastra de explorator acum, când am golit fișierele spool șterse și ne întoarcem la fereastra Servicii.
Trebuie să reluăm din nou serviciul Print Spool și să faceți acest lucru făcând clic cu butonul din dreapta pe intrarea Print Spool și selectând “Start” din listă. Închideți fereastra de servicii și încercați să imprimați din nou
Remediați imprimanta utilizând aceste proceduri manuale
Dacă nu sunteți sigur ce cauzează problema, urmați acești pași.
Pasul 1: Utilizați instrumentul de depanare pentru a găsi problema
Aceasta va reporni imprimanta și driverele și va verifica eventualele erori. Imprimanta trebuie să fie conectată în timpul acestei proceduri.
Apăsați tasta de siglă Windows + R pentru a deschide caseta de dialog Executare.
Tastați controlul în caseta de dialog Executare, apoi apăsați Enter.
În caseta Căutare din Panoul de control, tastați instrument de depanare, apoi faceți clic pe Depanare.
Sub elementul Hardware și sunet, faceți clic pe utilizarea unei imprimante. Dacă vi se solicită să introduceți o parolă de administrator sau să confirmați, introduceți parola sau furnizați confirmarea.
Apăsați pe Următorul și lăsați instrumentul de depanare să scaneze problemele. Remediați toate problemele apărute.
Pasul 2: Ștergeți coada de imprimantă folosind metoda 2 de mai sus
Pasul 3: Opriți și reporniți imprimanta
Uneori acest lucru este tot ce este necesar pentru a rezolva acest lucru. Dacă există activități în coadă care nu pot fi mutate, o repornire ar trebui să le elimine. Opriți imprimanta, deconectați-o de la calculator, conectați-o din nou și porniți-o. Acum încearcă să tipăriți. De cele mai multe ori, acest lucru ar trebui să rezolve problema. De asemenea, aveți posibilitatea să reporniți computerul pentru o măsură bună.
Pasul 4: Verificați tava pentru hârtie
Verificați hârtia din imprimantă. S-ar putea să aveți probleme cu ridicarea hârtiei în tava de alimentare, mai ales dacă aveți o imprimantă all-in-one și puteți utiliza în continuare celelalte funcții.
Leave A Comment?