Situatie
Unele browsere vor avea probleme la încărcarea mesajelor de e-mail, de expirare sau rulare foarte lentă, dacă sunt activate utilitare de blocare a reclamelor și a ferestrelor pop-up și anume:
AdBlock
Ublock
Solutie
Pasi de urmat
Utilizați Microsoft Edge sau alt browser web.
Excludeți Outlook.com din setările AdBlock. În colțul din dreapta sus din Google Chrome, selectați AdBlock, apoi Nu rula pe paginile din acest domeniu. Reîmprospătați browserul pentru a încărca Outlook.com din nou.
Eliminați blocanții de publicitate problematici gestionând extensiile de browser din Microsoft Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome sau Safari.
ex Chrome:
1. Pe computer, deschide Chrome.
2. În dreapta sus, dă clic pe Mai multe Mai multe instrumente Extensii.
3. În extensie, dă clic pe Detalii.
4. În „Permisiuni”, adaugă sau elimină un site:
• adaugă: în dreapta opțiunii „Site-uri permise”, dă click pe Adaugă;
• dacă nu se afișează opțiunea, modifică „Permite acestei extensii să citească și să modifice toate datele tale în site-urile pe care le accesezi” la În anumite site-uri;
• elimină: în partea dreaptă a site-ului, atinge Mai multe Elimină.
Leave A Comment?