Mesajul de eroare „0x80070422” când încercaţi să porniţi Windows Firewall

Configurare noua (How To)

Situatie

Când încercați să porniți Windows Firewall în Internet Explorer 9, primiți următorul mesaj de eroare:

0x80070422

Solutie

Pentru a porni Windows Firewall, încercați metodele din acest articol. Dacă prima metodă nu rezolvă problema, treceți la metoda următoare.

Dacă nu ați scanat recent computerul pentru viruși sau malware, vă recomandăm să faceți acest lucru. Puteți utiliza Microsoft Safety Scanner pentru a elimina programele malware de pe computer. Pentru aceasta, urmaţi aceşti paşi:

  1. Mergeți la următorul site web Microsoft:
  2. Faceți click pe Descărcare acum. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a descărca și instala Microsoft Safety Scanner. Când vi se solicită, salvați fișierul pe desktopScanner. Când vi se solicită, salvați fișierul pe desktop.
  3. După instalare, accesați desktopul și faceți dublu click pe pictograma Microsoft Safety Scanner. Ar putea apărea cu denumirea msert.
  4. Bifați caseta Acceptați toți termenii acordului de licență precedent, și apoi faceți click pe Următorul de două ori.
    Consultați imaginea
  5. Faceți click pe Scanare rapidă, apoi faceți click pe Următorul.
  6. Microsoft Safety Scanner va scana computer-ul și va elimina toate programele malware.
  7. Faceți click pe Start și apoi tastați Windows Firewall în caseta Căutare programe și fișiere (Windows 7) sau în caseta Pornire căutare (Windows Vista).
  8. Faceți click pe Windows Firewall.
  9. În panoul din stânga, faceți click pe Activare sau dezactivare Windows Firewall.
  10. Faceți click pe Activare Windows Firewall pentru fiecare locație de rețea și apoi faceți click pe OK.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(16 din 35 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?