Situatie
Solutie
- Verificați conexiunea la internet: Asigurați-vă că conexiunea dvs. la internet este stabilă și că puteți accesa alte site-uri web sau servicii online.
- Deconectați-vă și reconectați-vă: Ieșiți din contul dvs. Microsoft în Microsoft Store și conectați-vă din nou. Uneori, reautentificarea poate rezolva problemele de activare.
- Ștergeți cache-ul Microsoft Store: Apăsați
Win + R
pentru a deschide dialogul Run, tastațiwsreset.exe
și apăsați Enter. Acest lucru va șterge cache-ul Microsoft Store. - Rulați depanatorul aplicațiilor Windows Store: Apăsați
Win + I
pentru a deschide Setările, mergeți la Actualizare și securitate > Depanare și rulați depanatorul aplicațiilor Windows Store. - Verificați starea de activare Windows: Asigurați-vă că sistemul dvs. de operare Windows este activat. Mergeți la Setări > Actualizare și securitate > Activare pentru a verifica starea de activare.
- Verificați actualizările Windows: Asigurați-vă că sistemul dvs. de operare este actualizat prin instalarea celor mai recente actualizări Windows. Unele probleme legate de activare pot fi rezolvate prin actualizări de sistem.
- Rulați depanatorul de activare: Apăsați
Win + I
pentru a deschide Setările, mergeți la Actualizare și securitate > Activare și rulați depanatorul de activare.
Dacă problema persistă după aceste pași, ar putea fi util să contactați Suportul Microsoft pentru asistență suplimentară, deoarece aceștia pot oferi îndrumări specifice în funcție de informațiile sistemului și contului dvs.
Leave A Comment?