Nu puteți crea o întâlnire Teams în Outlook, deoarece programul de completare Întâlnire Teams a devenit dezactivat

Configurare noua (How To)

Situatie

Atunci când încercați să creați o întâlnire Teams în Outlook pentru desktop, descoperiți că opțiunea lipsește din panglică. Această problemă poate apărea dacă programul de completare Întâlnire Teams devine dezactivat.

Solutie

Pasi de urmat

Echipa de produs Teams a confirmat că remedierea pentru această problemă a fost lansată începând cu versiunea 1.5.00.28567.

Pentru a verifica ce versiune utilizați:

  1. Deschideți Teams.
  2. În partea din dreapta sus, selectați butonul Setări și altele (trei puncte).
  3. Selectați Despre, apoi Versiune.
  • Pentru a rezolva problema, puteți activa programul de completare Întâlnire Teams din Outlook.
  • Pentru a activa programul de completare Întâlnire Teams:
  • În Outlook, selectați Opțiuni > fișier > Programe de completare > Gestionare, selectați “Elemente dezactivate”, apoi Salt.
  • Dacă vedeți Teams listat sub Elemente dezactivate, selectați-l, apoi selectați Activare.
  • Reporniți Outlook și confirmați dacă programul de completare funcționează.

Dacă doriți să împiedicați dezactivarea programului de completare Întâlnire Teams de către Outlook, adăugați această cheie de registry:

  1. Deschideți editorul de registry
  2. Accesați Registry Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Resiliency\DoNotDisableAddinList
  3. Creați o nouă valoare DWORD (pe 32 de biți)
    1. Nume: TeamsAddin.FastConnect
    2. Valoare: 1

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 13 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?