Nu puteti sincroniza calendarul si persoanele de contact cu telefonul sau tableta (Microsoft 365 pentru domiciliu/firme mici)

Configurare noua (How To)

Situatie

Aspecte de reținut:

  • IMAP și POP sunt protocoale de sincronizare care nu pot sincroniza calendarul, persoanele de contact etc. Ele pot sincroniza doar e-mailul.

Solutie

Pasi de urmat

Verificați dacă este activat Calendarul pentru contul dvs.:

  • Accesați Calendar în aplicația Outlook și atingeți cele trei linii din colțul din stânga sus.
  • Sub conturile de e-mail, asigurați-vă că este selectat „Calendar”.Dacă adresa de e-mail nu se afișează în listă, aceasta nu este configurată utilizând Exchange ActiveSync. Va trebui să ștergeți și să adăugați din nou contul; aveți grijă să nu utilizați IMAP.
  • Verificați sincronizarea calendarului

Verificați dacă accesul la Persoane de contact este permis pentru Outlook:

Pașii pot varia între dispozitive și între sistemele de operare. Dacă nu dețineți un dispozitiv iOS sau Samsung Android, utilizați aceste instrucțiuni ca linie directoare:

  • Pentru iOS: Deschideți aplicația Configurări > defilați în jos și atingeți Outlook > Persoane de contact și Reîmprospătarea aplicațiilor în fundal ar trebui să fie activată.
  • Pentru Android: Pe telefon, deschideți Setări > Aplicații > Outlook > asigurați-vă că opțiunea Persoane de contact este activată.

    Apoi deschideți aplicația Outlook și accesați Setări > atingeți contul dvs. > atingeți Sincronizați persoanele de contact.

Depanarea calendarului și a persoanelor de contact în aplicația mobilă Outlook
  • În aplicația Outlook, accesați faceți clic pe Setări Setări de aplicație Outlook> Atingeți contul care nu se sincronizează > Atingeți Resetare cont. Verificați dacă se sincronizează contul dvs.
  • Tot nu funcționează? Ștergeți și adăugați din nou contul de e-mail:Din Setări Setări de aplicație Outlook, atingeți contul care nu se sincronizează > atingeți Ștergeți contul > Ștergeți de pe acest dispozitiv.Apoi adăugați-vă din nou contul de e-mail în Outlook pentru Android sau Outlook pentru iOS.

Tip solutie

Workaround

Impact colateral

De stiut: Dacă vi se solicită să vă configurați e-mailul drept cont IMAP, este posibil ca furnizorul de e-mail să nu poată sincroniza calendarul și persoanele de contact. Contactați-l sau contactați administratorul pentru ajutor. Dacă vi se solicită să introduceți setările de server, trebuie să obțineți setările de server de la furnizor.

Voteaza

(6 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?