Organizarea sarcinilor in Microsoft Planner

Configurare noua (How To)

Situatie

Pentru a organiza sarcinile în Microsoft Planner, urmați pașii de mai jos.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru a adăuga sarcini, faceți click pe planificarea dorită și apoi pe “Adaugă o sarcină” sau “Adaugă o sarcină de la șablon” pentru a crea sarcini individuale sau pentru a utiliza șabloane predefinite. Introduceți numele sarcinii și alte detalii, cum ar fi data limită, responsabilii și prioritățile.

Aveți opțiunea de a crea tablouri pentru a organiza sarcinile după progrese, echipe sau orice alt criteriu doriți. Puteți crea tablouri noi făcând click pe butonul “Adaugă un tablou” sau puteți utiliza tablourile implicite, cum ar fi “La fel de repede ca posibil”, “În așteptare”, “În curs de desfășurare” și “Finalizat”.

Pentru a organiza sarcinile în tablouri, pur și simplu trageți și plasați sarcinile în tabloul corespunzător. Aceasta vă permite să vedeți stadiul fiecărei sarcini și să le urmăriți mai ușor.

Folosiți funcționalitățile de urmărire a progresului în Planner pentru a ține evidența muncii în curs de desfășurare, termenelor limită, sarcinilor finalizate și sarcinilor în așteptare.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(0 din 1 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?