Out of Office notices with POP3, IMAP, in Outlook 2013

Configurare noua (How To)

Situatie

Avem de setat out of office pentru un cont POP3 sau IMAP

Solutie

1.Se creaza un mesaj template

New email

2.In corpul mesajului introduceti mesajul pe care doriti sa il trimiteti ca raspuns automat.

3.In fereastra de mesaj , faceti click pe File- Save As .

4.In caseta de dialog Save As, il veti salva ca Outlook Template.

save as

5.Acum creati o regula pentru a raspunde in mod automat la noile mesaje de e-mail

6.Click pe Home > Rules > Manage Rules & Alerts.

7.In caseta de dialog Rules & Alerts faceti click pe New Rule

8.Faceti click pe “Apply rule on messages i receive” si click pe butonul Next.

apply rule on messages

9.Se bifeaza ” throgh the specified account” si mai jos se selecteaza contul de mail si click pe next.

through

10.Se bifeaza “reply using a specific template” si mai jos se insereaza mesajul salvat ca template.

template

11.Click pe butonul Finish.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(18 din 48 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?