Outlook si alte aplicatii nu vor retine parola după actualizarile Windows

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

După ce instalați Windows 10 Version 2004 Build 19041,173 și actualizări asociate, veți găsi că Outlook și alte aplicații nu-și mai amintesc parola.

Simptome

Această problemă apare atunci când unele activități programator de activități Windows 10 sunt configurate într-un anumit fel. Până când este disponibilă o remediere, soluția este să dezactivați aceste activități utilizând programatorul de activități.

Solutie

Pasi de urmat

Faceți click dreapta pe butonul Start din Windows 10 și selectați Windows PowerShell (admin).

Copiați și lipiți comanda de mai jos în Windows PowerShell și apăsați pe Enter.

Get-ScheduledTask | foreach {if (([XML] (export-ScheduledTask-TaskName $ _. TaskName-TaskPath $ _. TaskPath)). GetElementsByTagName (“LogonType”). ” #text ‘-EQ “S4U”) {$ _. TaskName}}

Dacă Vedeți toate activitățile listate din ieșirea PowerShell, notați-le.

Apoi, accesați programatorul de activități Windows și dezactivați toate activitățile pe care le-ați găsit din comanda de mai sus. Urmați acești pași:

3.1 În caseta de căutare Windows 10, tastați programatorul de activități(task scheduler) , apoi deschideți aplicația programator de activități.

3.2 Găsiți activitatea în fereastră (participarea clienților HP) sau altă activitate din ieșirea Windows PowerShell.

3.3 Faceți click cu butonul din dreapta pe activitate și alegeți Dezactivare.

3.4 După ce dezactivați activitatea, reporniți Windows.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 12 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?