Situatie
Când este utilizat un dispozitiv de indicare fără fir Microsoft USB pe un computer pe care se execută Microsoft Windows, experimentați unul sau mai multe dintre următoarele simptome:
- Indicatorul se mișcă dezordonat.
- Indicatorul nu răspunde când mutați dispozitivul de indicare.
- Nu se întâmplă nimic când faceți clic pe un buton din dispozitivul de indicare.
- Dispozitivul de indicare nu mai funcționează după câteva minute de utilizare.
- Unele opțiuni sau file pot fi indisponibile în secțiunea Mouse din Panoul de control.
- Dacă conectați un mouse sau un dispozitiv de indicare la computer, dispozitivul nu este detectat de Microsoft Windows. Când executați expertul Adăugare hardware nou, problema nu se rezolvă.
Solutie
Solutii de Rezolvare
Metoda 1: Încercați un alt port sau un alt mediu
Încercați să conectați receptorul la un alt port Apoi, verificați comportamentul dispozitivului. Dacă încercați receptorul cu un port diferit, puteți elimina toate problemele care afectează direct portul. De asemenea, este recomandată conectarea receptorului la un port USB din spatele computerului. Porturile amplasate în spatele computerului au de obicei mai multă lățime de bandă (putere) disponibilă.
Este recomandată evitarea replicatoarelor de porturi, huburi USB, comutatoare KVM și așa mai departe. Un replicator de porturi este un dispozitiv care conține porturi comune, cum ar fi porturi seriale și paralele. Replicatorul se conectează la un computer portabil. Un comutator KVM este un dispozitiv hardware care permite ca o tastatură, un monitor video sau un dispozitiv de indicare să controleze mai multe computere în același timp. Dacă aceasta este sursa problemei, iar dvs. doriți să continuați folosind unul dintre aceste dispozitive, contactați producătorul dispozitivului respectiv pentru a afla dacă există o soluție sau un produs mai nou care să funcționeze cu mouse-ul dvs. wireless.
Metoda 2: Înlocuiți bateriile
Această problemă se poate produce dacă energia de la baterie este redusă. Este recomandat să se utilizeze baterii proiectate pentru a fi utilizate cu echipament electronic. Înlocuire bateriilor poate rezolvă problema.
Metoda 3: Testați dispozitivul pe un alt computer
Dacă problema continuă să apară este recomandată testarea mouse-ului pe un alt computer, într-un mediu diferit. Dacă problema se poate reproduce într-un mediu diferit, este posibil să aveți un dispozitiv defect. Dacă aceasta este situația, consultați secțiunea „Mai multe informații” pentru informații despre cum să contactați Microsoft Supplemental Parts pentru a obține un dispozitiv înlocuitor.
Metoda 4: Testați dispozitivul folosind instrumentul de diagnosticare Mousinfo
Instrumentul de diagnosticare Mousinfo este instalat împreună cu software-ul IntelliPoint. Dacă nu aveți acest software, nu aveți posibilitatea să deschideți instrumentul.
Tip solutie
PermanentPlan de restaurare in caz de nefunctionare
Metoda 5: Dezinstalați orice software de mouse în conflict
Dacă aveți orice alt software de mouse instalat, cum ar fi un software Logitech sau pentru suportul tactil, acel software poate fi în conflict cu software-ul IntelliMouse. Pentru a dezinstala celălalt software, urmați pașii corespunzători pentru versiunea de Windows.
Metoda 6: Eliminați și reinstalați software-ul IntelliPoint
Vizualizarea listelor cu programele care sunt instalate pe computer. Pentru a face aceasta, este recomandată potrivirea pentru fiecare
Leave A Comment?