Remediați problemele de imprimare Microsoft Outlook în toate versiunile Outlook

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Microsoft Outlook este o comoditate excelentă pentru utilizatorii săi, care include multe funcții necesare care ușurează munca digitală. Include o caracteristică de tipărire pentru e-mailurile Outlook care, având conexiune cu un dispozitiv de imprimantă, pot imprima cu ușurință e-mailurile aflate în acesta. În Outlook, utilizatorii trebuie doar să selecteze e-mailurile, accesați opțiunea File> Print pentru a imprima acele e-mailuri.

Cu toate acestea, utilizatorii MS Outlook întâmpină unele probleme de imprimare în aproape fiecare versiune aleatoriu. Unele probleme legate de această funcție de tipărire în Outlook sunt:

„Imprimanta nu este disponibilă”
„Imprimanta nu este gata”
„Eroare tipărire imagini”
„Problemă cu imprimanta selectată”
„Tipărirea incorectă a e-mailurilor”
„Informații despre antet neincluse în tipar”

Aceste probleme pur și simplu enervează utilizatorul atunci când este implicat într-o muncă  importantă.

Simptome

PROBLEME ȘI SOLUȚII DE IMPRIMARE

Outlook 2013, 2016 și 2019

Problemă – Problema principală cu care se confruntă utilizatorii în versiunile recente ale Outlook este atunci când încearcă să imprime orice e-mail selectat, Outlook aruncă o eroare „Printer nu este gata” sau „Nu se poate tipări decât dacă este selectat un element. Selectați un element, apoi încercați să imprimați din nou. ”Care oprește în cele din urmă acțiunea de imprimare.
Cauză – presupusele motive din spatele acestei probleme ar putea fi conexiunea necorespunzătoare cu imprimanta, problema rețelei, fișierul OutlPrnt corupt, întreruperea din cauza suplimentelor active sau orice problemă a serviciului de spooling Print din Outlook.
Soluție – Aici sunt oferite câteva trucuri rapide pe care le puteți încerca să remediați probleme de imprimare MS Outlook.

Solutie

Pasi de urmat

Redenumirea fișierului Outlprnt

Puteți rezolva problema prin reconstruirea fișierului OutlPrnt care deține setările stilului de imprimare Outlook, deoarece cel mai vechi poate fi corupt. Efectuați acești pași.

Închideți aplicația Outlook care rulează.
Găsiți fișierul OutlPrnt fie utilizând opțiunea de căutare, fie urmând calea „%appdata%\Microsoft\Outlook”.
Faceți dublu click pe el și redenumiți-l cu un alt nume, precum OutlPrnt1.
Acum, executați din nou aplicația Outlook și vedeți dacă imprimă normal.

Verificarea suplimentelor

Utilizatorii pot verifica suplimentele active, le pot dezactiva unul câte unul și pot reporni aplicația Outlook. Verificați după ce complementul se dezactivează, problema de imprimare Outlook este rezolvată.

Pentru a localiza pagina completări, accesați Fișier> Opțiuni> Componente suplimentare.
Notă: Outlook trebuie rulat în modul sigur.

Rularea instrumentului de soluționare a problemelor

Utilizatorii pot încerca să rezolve problema de imprimare prin intermediul instrumentului de depanare.

  • Verificați conexiunile la rețea și imprimanta nu are probleme.
  • Descărcați online instrumentul gratuit de depanare a imprimării și instalați-l.
  • Rulați acest instrument instalat și remediați problema.
  • Verificați în Outlook dacă problema este rezolvată.

Repornește serviciul Print Spooler

Este un serviciu de sistem a cărui funcție este de a gestiona serviciile de tipărire. Prin repornirea acesteia, problema ar putea fi rezolvată.

Tastați Servicii în caseta de dialog executată cu Windows și va deschide pagina Servicii Windows.
Găsiți serviciul Print Spooler din listă, faceți dublu clic pe el și selectați Stop.
Din nou în bara de căutare, tastați %WINDIR%\system32\spool\imprimante și ștergeți fișierele existente în acel folder.
După aceea, navigați la serviciile Windows ca la pasul a, apoi reporniți serviciul Print Spooler.

Actualizarea driverului

Aceasta este și o opțiune, dacă soluțiile de mai sus nu ajută. Puteți actualiza driverul pentru imprimantă ca acesta.

Accesați Managerul de dispozitive.
Accesați opțiunile Printer, selectați imprimanta Outlook și faceți click pe opțiunea Update Driver.
Rulați din nou aplicația Outlook și încercați să imprimați e-mailul.

Outlook 2010

Problemă – Cea mai frecventă problemă în această versiune este imprimarea greșită sau nicio imprimare a antetului în timp ce imprimați e-mailul în Outlook. Datorită antetului dezorganizat, e-mail-ul imprimă în mod necorespunzător.
Cauză – Motivul ar putea fi că mesajul sau e-mailul nu este aranjat în mod corespunzător în pagina de imprimare.
Soluție – În acest caz, utilizatorii pot deschide mesajul într-un browser, apoi faceți clic pe opțiunea View acolo și apoi imprimați sau selectați partea dorită pentru imprimare pentru a evita apariția antetului.

Outlook 2007 și versiunile anterioare

Problemă – În vechile versiuni ale Outlook, cea mai răspândită problemă legată de imprimarea Outlook este aceea că e-mailurile nu imprimă corect, informațiile din antet nu sunt disponibile, iar selecția de pagini nu funcționează.
Cauză – Mesajul nu a fost aranjat corespunzător în pagina de imprimare, restricții în browserul Internet Explorer, problemă de formatare HTML.

1. Deschideți mesajul în browser și printare
Utilizatorii pot selecta mesajul și îl pot schimba în format HTML, făcând clic pe opțiunea Editare mesaj. Apoi, faceți clic pe Alte acțiuni și apoi selectați Vizualizare în browser. În cele din urmă, tipărirea mesajului.

2. Actualizarea Internet Explorer
Pentru versiunile anterioare precum 2003 sau mai vechi, o tehnică de rezolvare a problemei ar putea fi actualizarea versiunii Internet Explorer.

Am discutat toate trucurile manuale posibile pentru aproape toate versiunile Outlook. Încercați-le în consecință pentru a remedia problemele de imprimare MS Outlook. Dacă nu rezolvați problema, atunci fișierul PST are nevoie de reparații. Obțineți o soluție completă pentru repararea fișierului PST Outlook cu instrumentul PST Repair compatibil cu toate versiunile Outlook. Aflați totul despre instrumentul de la acest link.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 31 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?