Situatie
Multifunctionala Lexmark – dupa scanare pe e-mail, primim eroarea: “Connection Failure -52”
Simptome
Nu se efectueaza procesul de scanare si nu trimite e-mail catre destinatar. Totodata, printeaza un log ca cel afisat:
Solutie
Pasi de urmat
- Se verifica daca imprimanta este legata corect la internet
- Daca exista comunicare pe retea sau daca nu sunt probleme cu reteaua
- Se verifica intr-un webmail corectitudinea adresei de e-mail si al parolei
Dintr-un browser intram pe IP-ul alocat imprimantei
Daca ni se afiseaza interfata, inseamna ca imprimanta este corect legata la reteaua interna. Introducem credentialele de acces.
Verificam ca informatiile sa fie corecte in ceea ce priveste: serverul smtp de e-mail, parola, precum si porturile de comunicare. La autentificare vedem ca nu este selectata nicio optiune – aceasta setare ar fi corecta doar daca este deschis portul 25 in serverul de e-mail:
Salvam modificarile facute si incercam din nou procesul de scanare. Acum scanarea documentelor se face cu succes.
Leave A Comment?