Situatie
In situatia in care avem o imprimanta nou achizitionata si vrem sa setam scan to email, urmam pasii de mai jos.
Solutie
- Pe ecranul imprimantei mergem la Utility -> Administrator settings -> Network settings -> E-mail settings -> E-Mail TX (SMTP) si in categoria “Scan to E-mail” selectam “ON”, pentru a putea introduce emailurile in interfata imprimantei.
2. Tot pe ecranul imprimantei vom seta o adresa de email, pentru a se putea trimite scanurile efectuate catre adresele de email.
Intram la Utility -> Administrator settings -> Administrator/ Machine settings -> Administrator registration. Aici introducem numele si o adresa de email.
3. Intram pe interfata imprimantei cu ip-ul aferent si ne logam ca administrator cu parola: 1234567812345678.
Intram la Store Address -> Address Book -> New Registration -> E-mail -> OK -> Direct input -> scriem numarul inregistrarii -> numele si prenumele -> selectam “Main” pentru a aparea pe ecranul imprimantei -> introducem emailul si selectam “OK”.
Repetam procedura de la pasul 3 pentru fiecare email in parte.
Leave A Comment?