Sfat care vă ajută să remediați problemele de sincronizare OneDrive pe Windows 10

Configurare noua (How To)

Situatie

OneDrive este poate una dintre cele mai bune experiențe de stocare în cloud pe Windows 10 pentru a stoca și sincroniza documentele și setările pe dispozitive. Dar nu este un sistem perfect și uneori veți avea probleme, cum ar fi fișierele care refuză sincronizarea.

Deși puteți întâmpina mai multe probleme cu OneDrive, sincronizarea fișierelor este una dintre cele mai frecvente probleme și, de obicei, se întâmplă ca urmare a problemelor contului, a clientului învechit, a configurației incorecte și a conflictelor software.

În acest ghid Windows 10, vă vom parcurge mai mulți pași de depanare pentru a remedia problemele de sincronizare a fișierelor cu OneDrive de pe computer.

Solutie

Cum să rezolvați problemele de sincronizare cu aplicația de repornire OneDrive
Dacă OneDrive nu sincronizează niciunul dintre fișierele dvs., ar putea fi o problemă de conexiune, pe care o puteți remedia prin repornirea aplicației.

Pentru a reporni clientul de sincronizare OneDrive pe Windows 10, utilizați acești pași:

Faceți clic pe butonul OneDrive din colțul din dreapta jos.
Faceți clic pe opțiunea More.
Faceți clic pe butonul Închideți OneDrive.

 

Sfat rapid: dacă aveți și aplicația OneDrive pentru Business, trebuie să repetați pașii nr. 1, 2 și 3 pentru procesul rămas.

Deschideți Start.
Căutați OneDrive și faceți clic pe rezultatul de sus pentru a începe sincronizarea clientului.
După ce parcurgeți pașii, OneDrive ar trebui să înceapă sincronizarea conținutului dvs. din nou.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(17 din 29 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?