Veeam Backup & Replication missing catalog

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Din diferite motive folderul unde era pastrat catalogul pentru Veeam a fost mutat, iar acum avem erori la backup.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru a rezolva problema ne conectam la consola Veeam si oprim joburile dupa care oprim toate serviciile Veeam.

In noua locatie vom selecta folderul VBRCatalog si ii vom da Share. Ne asiguram ca avem calea de tipul \\veeamserver\VBRCatalog.

  • Apoi, click dreapta pe folder si din properties vom naviga la tab-ul de Security unde vom da remove la toate grupurile si useri cu exceptia grupului de Administrators.

Atentie! Grupul trebuie sa fie cel de Admnistrators local de pe server si nu cel de domeniu.

  • Vom da dreptul de Read la grupul de Administrators.

Urmatoarea modificare trebuie facuta in registry.

  • Din regedit vom merge la HKLM\SOFTWARE\Veeam\Veeam Backup Catalog si aici vom cauta intrarea de tip REG_SZ numita CatalogPath
  • Edit si schimbam valoarea la registru. Vom specifia noua locatie pentru folderul VBRCatalog, ca D:\ VBRCatalog.
  • Dupa ce am salvat modificarea o sa pornim toate serviciile Veeam si apoi dam start la joburi.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(31 din 63 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?