Situatie
Încercați o conexiune directă cu modem
Conectați consola Xbox One direct la modemul dvs. în loc să o conectați la router. Aceasta este o soluție temporară menită să ajute la determinarea cauzei problemei.
Dacă vă puteți conecta la Xbox Live cu o conexiune directă cu un modem, consola și modemul funcționează așa cum este de așteptat. Pentru a vă conecta la Xbox Live folosind routerul, ar putea fi necesar să schimbați o setare pe routerul dvs.
Solutie
Pasi de urmat
Conectați-vă direct la modemul dvs.
- De pe router, deconectați cablul de rețea care conectează routerul la consola Xbox (lăsați celălalt capăt al acestui cablu conectat la Xbox).
- De pe modem, deconectați cablul de rețea care conectează modemul la router. În acest moment, nici Xbox, nici modemul nu trebuie conectate la router.
- Acum conectați-vă Xbox direct la modemul dvs. (utilizați același cablu care a fost conectarea Xbox la routerul dvs.).
- Apăsați și mențineți apăsat butonul de pornire de pe consolă pentru cel puțin cinci secunde pentru a opri consola.
- Deconectați cablul de alimentare din spatele modemului.
- După un minut, conectați modemul înapoi și așteptați ca toate luminile să revină la starea lor normală.
- Porniți consola Xbox.
Testați conexiunea Xbox Live
- Apăsați butonul Xbox pentru a deschide ghidul.
- Selectați Settings.
- Selectați All Settings.
- Selectați Network.
- Selectați Network settings. Orice întreruperi cunoscute vor apărea în mijlocul ecranului.
- În partea dreaptă a ecranului cu Network settings, selectați Test network connection.
Dacă această soluție a funcționat, consola dvs. se va conecta la Xbox Live.
Notă Dacă vi se solicită să actualizați software-ul consolei, selectați Yes.
Leave A Comment?