ZOOM – Mesajul „Nu exista niciun disc introdus in unitate”, alaturi de codul de eroare 3000

Configurare noua (How To)

Situatie

Mesajul care vi se va afisa este urmatorul:

„Nu exista niciun disc în unitate. Va rugam să introduceți un disc în unitate”. Alternativ, este posibil să vedeți codul de eroare 3000 alaturi de mesajul de mai sus.

Solutie

Cauza

De obicei se afișează atunci când intrati intr-o intalnire sau atunci cand parasiti o intalnire. Cu toate acestea, nu trebuie să introduceți niciun disc. Acest lucru se întâmplă deoarece aplicatia Zoom caută o cale de fișier care din pacate nu exista. Eroarea 3000 apare deoarece Zoom nu poate suprascrie un fișier existent din cauza unui proces care deja rulează.

Primul pas consta in dezinstalarea aplicatiei Zoom.

Pentru a face acest lucru:

1.Apăsați tasta Windows + I pentru a deschide Setări.2.Click pe Aplicații.

3.Găsiți Zoom pe listă,

4.Click pe acesta

5. Click pe Dezinstalare.

Al doilea pas consta in reinstalarea aplicatiei Zoom

O puteti descarca de pe site-ul oficial Zoom, sectiunea Zoom Download Center.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(10 din 26 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?