NameError: name ‘variable_name’ is not defined

The NameError is a common error in Python that occurs when you try to use a variable that has not been defined or is out of scope. This error typically arises when you mistype a variable name or when you use a variable before it has been assigned a value.

Error Message:

NameError: name ‘variable_name’ is not defined

[mai mult...]

Rezolvarea erorilor cu biblioteca de documente atunci când se utilizează OneNote2016 pentru Windows cu SharePoint

Dacă aveți blocnotesuri OneNote 2016 în SharePoint, veți observa că sunt stocate de obicei în bibliotecile de documente. Dacă biblioteca SharePoint pe care o utilizați are activată oricare dintre proprietățile următoare, aceasta poate determina o eroare de sincronizare în OneNote:

  • Arhivare sau extragere necesare
  • Versiuni minore
  • Orice coloană de proprietăți necesară
[mai mult...]

Remediați problemele atunci când nu puteți sincroniza OneNote

Pot exista momente când blocnotesul partajat se sincronizează normal, cu excepția uneia dintre secțiunile sau paginile sale. Puteți verifica acest lucru procedând astfel:

  1. În aplicația desktop OneNote, faceți click pe Fișier > Informații > Vizualizare stare sincronizare.
  2. În caseta de dialog Sincronizare blocnotes partajat care se deschide, faceți click pe orice pictogramă blocnotes cu o pictogramă de avertisment triunghi galben deasupra acesteia pentru a vedea numele oricărei secțiuni care provoacă probleme de sincronizare.
  3. Faceți click pe butonul Sincronizare imediată de lângă blocnotesul care conține secțiunea.

Secțiunile individuale din blocnotesuri pot, din când în când să nu se mai sincronizeze corect. Dacă aveți o singură secțiune ale cărei pagini nu se sincronizează cu restul unui blocnotes actualizat, puteți încerca următoarea soluție:

  1. În aplicația desktop OneNote, creați o secțiune nouă în același blocnotes.
  2. Copiați (dar nu mutați) toate paginile din vechea secțiune în cea nouă pe care tocmai ați creat-o. Puteți face acest lucru făcând click dreapta pe fiecare pagină, apoi făcând click pe Mutare sau copiere.
  3. Când toate paginile au fost copiate în noua secțiune, apăsați Shift + F9 pentru a sincroniza manual blocnotesul. Dacă apare o bară de progres, așteptați să se termine.

Dacă prin urmarea acestor pași, paginile din secțiunea nouă pe care ați creat-o se sincronizează cu succes, puteți să ștergeți în siguranță secțiunea veche, apoi să continuați să lucrați în cea nouă. După ce vechea secțiune este ștearsă, puteți să redenumiți secțiunea nouă cu același nume ca al secțiunii șterse.

Dacă acești pași nu funcționează, erorile de sincronizare a secțiunilor sau problemele pot fi cauzate și de o secțiune deteriorată aflată în Coșul de reciclare al blocnotesului. Dacă nu mai doriți acea secțiune, o puteți șterge din Coșul de reciclare pentru a opri eroarea:

  1. În blocnotesul OneNote, faceți click pe fila Istoric, apoi faceți click pe Coșul de reciclare al blocnotesului.
  2. Faceți click dreapta pe secțiune (sau pe pagină) și alegeți Mutare sau copiere.
  3. De asemenea, puteți copia și lipi paginile sau conținutul din secțiune în altă pagină sau secțiune. După ce ați terminat, puteți șterge secțiunea sau pagina inițială.
[mai mult...]

Cum se instalează TestDisk pe Linux Ubuntu/Debian RedHat/Centos și se recuperează fișierele șterse

În acest tutorial, voi folosi un server Ubuntu pentru a lucra, dar chiar dacă vă aflați pe orice altă distribuție, puteți urma aceeași pași. Singurul lucru care va fi diferit este managerul de pachete folosit pentru instalare.

Instalați TestDisk pe Linux

Pachetul testdisk este disponibil pe toate distribuțiile majore de Linux și poate fi descărcat cu ușurință folosind managerul de pachete implicit. Aici, am enumerat comenzile specifice distribuției pentru a instala testdisk pe Linux.

Instalați TestDisk pe Ubuntu/Debian

sudo apt update 
sudo apt -y install testdisk

Folosim managerul de pachete apt în loc de apt-get, deoarece acesta este noul manager de pachete pentru Ubuntu/Debian.

Instalați TestDisk pe Red Hat și CentOS 7

yum install epel-release
yum update
yum install testdisk

Instalați TestDisk pe Red Hat și CentOS 8

yum install https://dl.fedoraproject.org/pub/epel/epel-release-latest-8.noarch.rpm
yum update
yum install testdisk

De asemenea, trebuie să activați/instalați depozitul EPEL. Depozitul EPEL este un depozit suplimentar de pachete care oferă acces ușor la instalarea pachetelor pentru software-ul utilizat în mod obișnuit. Pentru a afla mai multe despre depozitul EPEL, vizitați pagina oficială .

Instalați TestDisk pe Arch Linux

sudo pacman -S testdisk

Instalați TestDisk pe Fedora

sudo dnf install testdisk

Acum că ați instalat utilitarul testdisk, este timpul să îl folosiți pentru a recupera fișierele sau partițiile șterse.Testdisk funcționează cu următoarele tipuri de partiții:

S-ar putea să nu fie nevoie să verificați tipul de partiție, deoarece lista de mai sus acoperă aproape toate tipurile de partiții majore. Dar dacă nu sunteți sigur, introduceți una dintre comenzi:

stat -f <partition>
df -T
fdisk -l

Oricare dintre comenzile de mai sus vă va oferi informații despre tipul sistemului de fișiere.

1. Pornirea TestDisk și configurarea unde rulează

În terminalul dvs., introduceți pur și simplu comanda testdiskpentru a rula utilitarul și veți fi întâmpinat cu promptul de mai jos. Puteți selecta unitatea de disc corespunzătoare pe care doriți să recuperați fișierele.

Dacă este prima dată când rulați acest utilitar, acesta vă va oferi opțiunea de a crea un fișier jurnal pe ecranul de bun venit. Puteți selecta să creați și să continuați cu valorile implicite. Următorul ecran vă solicită să selectați unitatea de disc/partiția:

2. Selectarea și analizarea partiției

După ce ați selectat partiția potrivită, vi se va cere să selectați tipul de partiție.

Ar trebui să selecteze automat tipul corect de partiție, dar dacă nu, asigurați-vă că selectați tipul corect. Odată ce ați terminat, vi se va oferi un meniu de opțiuni din care trebuie să continuăm cu „Analiza” pentru a căuta datele pierdute.

Puteți merge cu „Căutare rapidă” sau „Căutare mai profundă”, după cum se potrivește nevoilor dvs. și lăsați căutarea să ruleze până când a scanat toate inodul.

3. Scanarea partiției pentru fișiere șterse

Cu opțiunea selectată, veți fi întâmpinat cu ce partiție specifică doriți să scanați.

Selectați partiția corectă și lăsați utilitarul să scaneze întreaga unitate. În ceva timp, veți primi lista fișierelor din partiție. Când scanarea este în curs, veți vedea un ecran similar cu cel de mai jos.

Acum, odată ce progresul este finalizat, vă oferă opțiunea de a selecta partiția în care doriți să răsfoiți fișierele. Toate fișierele care sunt evidențiate în „roșu” sau orice culoare sau stil de text (pot fi, de asemenea, influențate de configurația terminalului) sunt fișierele care au fost recuperate de utilitarul TestDisk.

Pentru a restaura acele fișiere, apăsați pur și simplu litera "C"și vă va permite să copiați acel fișier și să-l lipiți într-un alt director în care doriți să-l restaurați.

[mai mult...]