OS - Windows

Depanare VPN 4 Solutii

instalare printer 50 Solutii

Optimizare pc 49 Solutii

Optimizare PC 103 Solutii

Scanare cu malwarebyte 4 Solutii

shareuire si mapare 14 Solutii

adaugare la domeniu 5 Solutii

Migrare profil 9 Solutii

Instalare/reinnoire certificate 2 Solutii

Personalizare sistem operare 274 Solutii

Configureaza si verifica setarile de boot 11 Solutii

Transfer de date 20 Solutii

Configurare OS 109 Solutii

Reparare OS 47 Solutii

Punct de restaurare OS 8 Solutii

Windows Event Viewer 6 Solutii

Reinstalare/reconfigurare VPN 8 Solutii

Optimizare client e-mail 12 Solutii

Optimizare PC 30 Solutii

Optimizare PC 20 Solutii

Reinstalare / Reconfigurare VPN 6 Solutii

Reinstalare OS 32 Solutii

Reparare sistem de operare 45 Solutii

Programare sistem operare 12 Solutii

Puncte de restaurare sistem de operare 14 Solutii

Instalare imprimanta 44 Solutii

Mapare si partajare 13 Solutii

Modificari firewall 12 Solutii

Migrare profil 8 Solutii

Transferuri de date 32 Solutii

Upgrade sistem operare 12 Solutii

Windows Event Viewer 6 Solutii

Verificare HDD 32 Solutii

Spatiu partitie 31 Solutii

Scanare cu MalwareBytes 5 Solutii

Setari servicii sistem operare 42 Solutii

Setari retea sistem operare 25 Solutii

Setari partitii 19 Solutii

Actualizare sistem operare 15 Solutii

Clonare HDD 11 Solutii

Compatibilitate program 13 Solutii

Instalare / Reinnoire Certificate 6 Solutii

Configurare si verificare setari de BOOT 15 Solutii

Configurare Sistem de operare 1327 Solutii

Identificare DLL-uri lipsa 2 Solutii

Depanare 942 Solutii

Editarea politicilor de grup ale sistemului de operare 13 Solutii

Drivere 50 Solutii

How to Fix an Operation Did Not Complete Virus Error on Windows by Temporarily Disabling the Antivirus Protection

If you trust your file and its source, and you think your antivirus has mistakenly recognized it as a potential threat, turn off your antivirus protection to access your file.

CAUTION: You should only do this if you know what you’re doing and trust the file 100%. Otherwise, if your file indeed contains a virus, you’ll end up with an infected PC, causing numerous other problems.

[mai mult...]

Remedierea problemelor cu Dispozitivul USB conectat ne-detectat în Windows 8.1

Simptome:

  • Aveți un hub USB conectat la un computer care rulează Windows 8.1, Windows Server 2012 R2, Windows 8 sau Windows Server 2012.
  • Aveți un dispozitiv USB conectat la un port USB din hub.
  • Eliminați în siguranță dispozitivul USB din portul USB.
  • Reconectați același dispozitiv USB sau un alt dispozitiv USB la același port USB din hub.
Dacă remedierea rapidă este disponibilă pentru descărcare, există o secțiune “Descărcare disponibilă pentru remedieri rapide” în partea de sus a acestui articol din Baza de cunoștințe. Dacă această secțiune nu apare, trimiteți o solicitare la Serviciul pentru relații cu clienții și asistența Microsoft pentru a obține remedierea rapidă.

Notă Dacă apar probleme suplimentare sau dacă este necesară o depanare, poate fi necesar să creați o solicitare de serviciu separată. Costurile uzuale de asistență se vor aplica la întrebări și probleme suplimentare de asistență care nu se califică pentru această remediere rapidă specifică. Pentru o listă completă a numerelor de telefon ale Serviciului pentru clienți și asistență Microsoft sau pentru a crea o solicitare de serviciu separată, vizitați următorul site web Microsoft:

Contactați Asistența Microsoft Notă Formularul “Descărcare disponibilă pentru remedieri rapide” afișează limbile pentru care este disponibilă remedierea rapidă. Dacă nu vedeți limba, cauza este că nu este disponibilă o remediere rapidă pentru limba respectivă.

Cerințe preliminare

Pentru a aplica această remediere rapidă, trebuie să rulați Windows 8 sau Windows Server 2012.

Informații despre registry

Important Această secțiune, metodă sau activitate conține pași care vă spun cum să modificați registry. Totuși, pot apărea probleme grave dacă faceți modificări incorecte în registry. Prin urmare, asigurați-vă că urmați acești pași cu atenție. Pentru protecție suplimentară, faceți backup registry înainte de a-l modifica. Apoi, puteți restaura registry dacă apare o problemă. Pentru mai multe informații despre copierea de rezervă și restaurarea registry, faceți clic pe următorul număr de articol pentru a vizualiza articolul în Baza de cunoștințe Microsoft:

322756 Cum se face backup și se restaurează registry în Windows

Important Trebuie să aplicați următoarele modificări de registry pentru a rezolva această problemă în Windows 8.1, Windows Server 2012 R2, Windows 8 sau Windows Server 2012.

Notă! În Windows 8 și Windows Server 2012, trebuie să creați cheia de registry înainte de a reporni computerul (după ce ați aplicat această remediere rapidă).

Pentru a activa actualizarea pentru un anumit dispozitiv, urmați acești pași:

  1. Trageți cu degetul de marginea din dreapta a ecranului, apoi atingeți Căutare. Sau dacă utilizați un mouse, indicați spre colțul din dreapta jos al ecranului, apoi faceți clic pe Căutare.
  2. În caseta de căutare, tastați regedit, apoi atingeți sau faceți clic pe regedit.Dacă vi se solicită să introduceți o parolă de administrator, tastați parola. Dacă vi se solicită să furnizați confirmarea, oferiți confirmarea.
  3. Găsiți, apoi atingeți sau faceți clic pe următoarea subcheie de registry:HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\UsbFlags
  4. În meniul Editare , indicați spre Nou, apoi atingeți sau faceți clic pe Tastă.
  5. Tastați un nume pentru noua cheie utilizând următorul format:
    vvvvpppprr
    Note

    1. “vvvv” reprezintă un număr hexazecimal de 4 cifre care identifică ID-ul furnizorului dispozitivului.
    2. “pppp” reprezintă un număr hexazecimal de 4 cifre care identifică ID-ul de produs al dispozitivului.
    3. “rrrr” reprezintă un număr zecimal codat binar de 4 cifre care conține numărul de revizuire al dispozitivului.
  6. În meniul Editare , indicați spre Nou, apoi atingeți sau faceți clic pe DWORD (32-bit) Value.
  7. Tastați DisableOnSoftRemove.
  8. Apăsați continuu sau faceți clic dreapta pe DisableOnSoftRemove, apoi atingeți sau faceți clic pe Modificare.
  9. În caseta Date valoare , tastați 0, apoi atingeți sau faceți clic pe OK.
  10. Ieșiți din Registry Editor.

Pentru a activa actualizarea pentru toate dispozitivele USB enumerate pe computer, urmați acești pași:

  1. Trageți cu degetul de marginea din dreapta a ecranului, apoi atingeți Căutare. Sau, dacă utilizați un mouse, indicați spre colțul din dreapta jos al ecranului, apoi faceți clic pe Căutare.
  2. În caseta de căutare, tastați regedit, apoi atingeți sau faceți clic pe regedit.Dacă vi se solicită să introduceți o parolă de administrator, tastați parola. Dacă vi se solicită să furnizați confirmarea, oferiți confirmarea.
  3. Găsiți, apoi atingeți sau faceți clic pe următoarea subcheie de registry:HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\usbhub
  4. În meniul Editare , indicați spre Nou, apoi atingeți sau faceți clic pe Tastă.
  5. Tastați HubG.
  6. În meniul Editare , indicați spre Nou, apoi atingeți sau faceți clic pe DWORD (32-bit) Value.
  7. Tastați DisableOnSoftRemove.
  8. Apăsați continuu sau faceți clic dreapta pe DisableOnSoftRemove, apoi atingeți sau faceți clic pe Modificare.
  9. În caseta Date valoare, tastați 0, apoi atingeți sau faceți click pe OK.
  10. Ieșiți din Registry Editor.

Notă Atunci când valoarea intrării de registry DisableOnSoftRemove este setată la 0, sistemul nu face nimic atunci când un dispozitiv USB este eliminat. Atunci când valoarea intrării de registry DisableOnSoftRemove este setată la 1, sistemul dezactivează portul din care este eliminat un dispozitiv USB.

[mai mult...]

Cum se instalează TestDisk pe Linux Ubuntu/Debian RedHat/Centos și se recuperează fișierele șterse

În acest tutorial, voi folosi un server Ubuntu pentru a lucra, dar chiar dacă vă aflați pe orice altă distribuție, puteți urma aceeași pași. Singurul lucru care va fi diferit este managerul de pachete folosit pentru instalare.

Instalați TestDisk pe Linux

Pachetul testdisk este disponibil pe toate distribuțiile majore de Linux și poate fi descărcat cu ușurință folosind managerul de pachete implicit. Aici, am enumerat comenzile specifice distribuției pentru a instala testdisk pe Linux.

Instalați TestDisk pe Ubuntu/Debian

sudo apt update 
sudo apt -y install testdisk

Folosim managerul de pachete apt în loc de apt-get, deoarece acesta este noul manager de pachete pentru Ubuntu/Debian.

Instalați TestDisk pe Red Hat și CentOS 7

yum install epel-release
yum update
yum install testdisk

Instalați TestDisk pe Red Hat și CentOS 8

yum install https://dl.fedoraproject.org/pub/epel/epel-release-latest-8.noarch.rpm
yum update
yum install testdisk

De asemenea, trebuie să activați/instalați depozitul EPEL. Depozitul EPEL este un depozit suplimentar de pachete care oferă acces ușor la instalarea pachetelor pentru software-ul utilizat în mod obișnuit. Pentru a afla mai multe despre depozitul EPEL, vizitați pagina oficială .

Instalați TestDisk pe Arch Linux

sudo pacman -S testdisk

Instalați TestDisk pe Fedora

sudo dnf install testdisk

Acum că ați instalat utilitarul testdisk, este timpul să îl folosiți pentru a recupera fișierele sau partițiile șterse.Testdisk funcționează cu următoarele tipuri de partiții:

S-ar putea să nu fie nevoie să verificați tipul de partiție, deoarece lista de mai sus acoperă aproape toate tipurile de partiții majore. Dar dacă nu sunteți sigur, introduceți una dintre comenzi:

stat -f <partition>
df -T
fdisk -l

Oricare dintre comenzile de mai sus vă va oferi informații despre tipul sistemului de fișiere.

1. Pornirea TestDisk și configurarea unde rulează

În terminalul dvs., introduceți pur și simplu comanda testdiskpentru a rula utilitarul și veți fi întâmpinat cu promptul de mai jos. Puteți selecta unitatea de disc corespunzătoare pe care doriți să recuperați fișierele.

Dacă este prima dată când rulați acest utilitar, acesta vă va oferi opțiunea de a crea un fișier jurnal pe ecranul de bun venit. Puteți selecta să creați și să continuați cu valorile implicite. Următorul ecran vă solicită să selectați unitatea de disc/partiția:

2. Selectarea și analizarea partiției

După ce ați selectat partiția potrivită, vi se va cere să selectați tipul de partiție.

Ar trebui să selecteze automat tipul corect de partiție, dar dacă nu, asigurați-vă că selectați tipul corect. Odată ce ați terminat, vi se va oferi un meniu de opțiuni din care trebuie să continuăm cu „Analiza” pentru a căuta datele pierdute.

Puteți merge cu „Căutare rapidă” sau „Căutare mai profundă”, după cum se potrivește nevoilor dvs. și lăsați căutarea să ruleze până când a scanat toate inodul.

3. Scanarea partiției pentru fișiere șterse

Cu opțiunea selectată, veți fi întâmpinat cu ce partiție specifică doriți să scanați.

Selectați partiția corectă și lăsați utilitarul să scaneze întreaga unitate. În ceva timp, veți primi lista fișierelor din partiție. Când scanarea este în curs, veți vedea un ecran similar cu cel de mai jos.

Acum, odată ce progresul este finalizat, vă oferă opțiunea de a selecta partiția în care doriți să răsfoiți fișierele. Toate fișierele care sunt evidențiate în „roșu” sau orice culoare sau stil de text (pot fi, de asemenea, influențate de configurația terminalului) sunt fișierele care au fost recuperate de utilitarul TestDisk.

Pentru a restaura acele fișiere, apăsați pur și simplu litera "C"și vă va permite să copiați acel fișier și să-l lipiți într-un alt director în care doriți să-l restaurați.

[mai mult...]